*Mo9cA* Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Hei alle kloke damer:-) Jeg har nå fått UVI og får den virkelig ikke til å forsvinne. Er dette noe som kan gjøre det verre for meg å bli gravid? Har googlet, men finner ikke noe svar på akkurat det. Har VIRKELIG troen på denne pp skjønner dere. Snart prøvd i ett år nå så vil jo så gjerne at forholdene skal være optimale, hehe:-) Ha en super kveld! Klem fra
gullfisken * gravide* :) Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 hei hei... vet ikke om det gjelder alle men søssteren min fikk uvi å nrebekkenbetendelse å da be hun gravid... hehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 det påvirker ikke sjangsen din for å bli gravid... tranebær kapsler funker utmerket mot å forhindre uvi og hjelper å få det bort om du først har fått d..
*Mo9cA* Skrevet 29. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2008 holler fast ved håpet : Ja, hadde ikke det vært supert? Jeg syns ihvertfall det:-)) Har en god følelse da, men det har jeg vel egentlig hver pp og det begynner å bli en del av de nå;P Grysom: Tygger kapsler som bare det og drikker litervis med appelsin juice hver dag. Har blitt mye bedre da, men vil ikke slippe heeeelt taket og jeg nekter å dra til lege. Er ikke så glad i piller for alt;P Klem fra
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 så flink du er da:) da har jeg bare et siste tips... jenta til søstra mi hadde kraftig uvi som aldri ville bli bedre hun men etter hun smørte jenta si der nede med yougurth naturell et par dager så gikk det bort av seg selv så spennede at du har så god følelse.. gleder meg til testen lyser positiv mot deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå