Gå til innhold

Det er dritkjedelig når gubben er borte..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg med på den Blææææææææen din, for jeg er HELT enig!

Skrevet

Her har manne væt borte siden tirsdag...og det er heeerlig!

Alenetid..kan gjøre hva jeg vil og når jeg vil, rydde i ting og tang..

/har jo jentungen her, så nesten hva jeg vil da)

Det at det er herlig kan jo vøre fordi vi bor veldig veldig trangt, og er oppå hverandre hele tiden når han er hjemme.

Skrevet

herregud for noen skriveleifer jeg kommer med...

manne... og væt... hehe

Skrevet

Er forsåvidt enig med deg også WolfSkin i at det er herlig en gang i blant hehe ;) Men ikke når han er mye borte.

Skrevet

Skjønner at det er deilig å være alene også da, men jeg er sykemeldt for tiden og har vært det i mange uker så jeg har jo alenetid store deler av dagen hver dag. Da er det deilig med selskap også:)

Og nå er han på fest og kommer sikkert hjem full i natt også er han fyllesyk i morgen. Og lillegutt som elsker å leke med pappa vil bare inn på soverommet til han hele tiden så jeg må passe på og prøve åå holde han unna for at pappa skal få fred.

Blææææææ igjen:) Jeg liker ikke at han er på fest.

Skrevet

Det er en del godt, en del slitsomt og en del ensomt.

Når alt er rolig i ukedagen er det godt.

Før idag når jeg var alene med to unger hvor den yngste ikke er 4 mnd engang og den eldste er oppmerksomhetsyk var det slitsomt.

Og nå ikveld er det ensomt.

Skrevet

Jeg vet hva "mye borte" er også. De siste 8 åra ca har han vært hjemme, borte bare få dager i året.

Men vi hadde også en tøff periode over 4 år-da han var i Australia og jeg her i Norge. Kom hjem bare 2 ganger i året på besøk/juleferie og sommerferie. Da var han borte 9 mnd i året... det var IKKE deilig.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...