Gå til innhold

Herregud, blir dere aldri lei??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det "år og dag siden jeg var her inne", og jagg sitter dere ikke og sutrer over akkurat det samme..

Man skal ikke oppdra barna sine, fri oppdragelse er tingen, og for all del ikke snakk til andres unger! Det er så mange drittunger der ute som turer frem som de selv vil, og voksne ser på og tør ikke ta ansvar og snakke til dem. Jeg ser litt av hvert i denne byen, og ja, jeg snakker til de drittungene foreldrene ikke gidder å oppdra. I forrige uke snakka jeg til en gutt som slo ned jenta mi på skolen. Jeg gikk rett bort og sa at slikt gjør man ikke. Tok ham i armen og leverte ham til SFO. Sikkert heeelt feil i forhold til DiB's bibel, men who cares?

Ja, jeg har til og med snakka til unger som har hatt løpekonkurranse i en rundkjøring i hovedgata her vi bor. Bedt dem slutte da de kunne forårsake en ulykke slik som de holdt på. Andre bare gikk forbi og rista på hodet av dem. Biler bråbremset og holdt på å krasje.. Ungene bare lo av meg og ba meg gå hjem og pule morra mi. Festlige barn dere har!

Hva er det med å klikke på folk som plukker av seg løse hår og kaster dem på gulvet? At dere henger dere opp i slikt? Jeg gjør det sikkert selv, kaster hår som irriterer meg på gulvet. Det gjør vennene mine også. Herregud, hva slags hjem er det dere bor i? Det er snakk om et eller 5 hår, ikke noen som sitter og klipper av seg hele skalpen og slenger det på gulvet.

Ler og rister på hodet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallelujah and AMEN!

Skrevet

jeg har bare en ting å si!

kunne tenkt meg et besøk av de verste dibberne når det ser ut som verst her!

Skrevet

Godt å høre at det finnes flere oppegående her inne :-) Egentlig synes jeg det er mye bortkastet tid å være her inne, men det er så mye latterlig som skrives at jeg klarer ikke la være og lese heller....

Skrevet

heh?

Skrevet

Sant, sant! :) Jeg håper bare så inderlig at det meste som skrives her er oppspinn..

Skrevet

Mener du å si at du ikke vasker og skrubber huset hver dag? Ærlig talt, altså! ;) Kan ikke ha noen hår liggende å flyte, vettu!

Skrevet

Hadde det bare vært så vel... Jeg har sett mye rart så ingenting som forundrer meg lenger ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...