Gå til innhold

jeg tror jeg hører stemmer inni hodet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

for jeg hører helt klart at 2 menn står i etarsjen over og krangler. problemet er bare at det ikke er 2 menn oppe, det er 1 mann og en dame. jeg gikk opp og de sitter i vær sin stue og leser...

det blir stille når jeg går mot lyden....men når jeg setter meg i stuen min igjen så hører jeg disse 2 mennene igjen.. og det er ikke på utsiden, har gått ut og titta...

ekkelt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tv? radio...mp3spiller?

Skrevet

nope, har sett etter. og da ville vel lyden blitt høyere når jeg gikk mot den. hører ikke mennene mer nå.. hm... men jeg hørte dem helt klart i sta.

Skrevet

hehe.. unnskyld at jeg ler. men er jo litt rart da. har du funnet ut hva det er eller? kanskje det spøker i huset ditt:P

Skrevet

hehe.. det er jo dritrart.. hehe og fult lov og le.. hehe.

kanskje det er et spøkelse.. eller kanksje jeg er gal. du kan velge :P

Skrevet

Jeg har faktisk hørt stemmer i hodet til samboern min.. husker ikke helt i hvilken sammenheng, skal spørre om han husker det.

Skrevet

hørte du hva han tenkte?

Skrevet

jeg liker det overnaturlige, så jeg velger å tro at det spøker:p hehe.. jeg har en venninne som sverger på at minken fossheim roper navnet hennes bak henne til tid og stunder.. haha.. da kan vi snakke litt crazy:P

Skrevet

Nei, jeg bare sa plutselig "I an hear voices in your head!" (han er jo engelsk), spurte han nå og han husker det, men ikke i hvilken sammenheng...det var noe helt teit, som vanlig.

Skrevet

hehe... det er så rart sånne ting. jeg er helt tett i hode om dagen, så jeg hører lite, kanskje det er hjernen som kompangserer?.. hehe

Skrevet

hehe.. jeg tror også på spøkelser men jeg pleier ikke høre dem, men se skygger.. hehe.. kanskje evnene kommer til meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...