Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 jeg klarer ikke Helena! hun er frekk og spydig! irriterer vettet av meg, klarer enkelt og greit ikke trynet hennes! men så er det jo gjerne sånn at man assosierer navnet med en person. før jeg traff henne syntes jeg navnet var nydelig, men nå: BLÆH!!!
Heaven har født::) Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Nydelig er det. Var det navnet vi tenkte på om det var jente i magen, men det blir en liten Thomas her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå