Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Jævla føkkings hælvetes behandler på lånekassa!!! Kyss deg i rævva og gjør om vedtaket mitt og gi meg penga jeg har rett på. Hvis ikke kommer jeg og kjører telefonrøret så langt opp i ræva på deg at du vil ha permanent summetone!!! Ditt hælvetes KNØL!!!
Patetica fåkksi Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 *ouch* Knøl er virkelig sårende. Håper humlepungen leser dette og tar det på alvor!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 knøl=imbisill, uvitende, uintelligent, navlebeskuende, simpel... m.a.o alt det som er negavtivt....i et bittelite ord. nesten som et kinderegg..
Gallis Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 alså jeg vill ikke virke prippen men det er vel ikke nødvendig å skrive sånne ord på et forum for barn??? jeg skjønner jo at det er kranglesiden men allikavel så går det jo an å snakke orgentlig!!! du blir jo bare vulgær av sånt språk dame..
Patetica fåkksi Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Snakke ordentlig men skrive med ræva, oki for meg!
Trollmor m/ trolljente Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 alså? vill? allikavel? orgentlig? Stor bokstav i ny setning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå