Gå til innhold

Kjenner jeg begynner å bli bekymret for jenta mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var syk i over en uke for to uker siden, med snørr og feber. Så gikk feberen ned, og har ligget på mellom 36,5-37,8. Hun har også vært i bhg, og vært som før. Vært i fin form.

Men, nå har hun begynt å hoste litt, og jeg målte tilfeldig tempen i kveld, og da var den på 38,6.

Så nå kjenner jeg at jeg blir bekymret når det har kommet igjen feber, og når jeg i tillegg syns hun har ligget litt høyt i temperatur etter at hun ble frisk.

Hun er jo i så fin form, så merker ikke noe ellers på henne.

Får noen tanker om litt skumle sykdommer kjenner jeg...

Noen som kan berolige meg litt? Er litt skjelven fra før i kveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som noe fullstendig normalt! Det r vinter og snørret flyter i barnehagene. Allmenntilstanden er jo det aller viktigste å se på.

Skrevet

Høres helt normalt ut. Gutten vår var også syk i en uke, høy feber og hoste. Søndag var han feberfri. I går kveld hadde han over 39 i feber igjen... Kjedelig, men alle i barnehagen er jo syke og det tar tydeligvis tid å bli frisk...

Skrevet

Høres ut som de siste ukene hos oss, det ene har avløst det andre. Men ikke bare på en av ungene, begge har hatt sykdom etter sykdom og det samme gjelder jaggu begge foreldrene også ja.

Er tiden for slikt nå.

Skrevet

Hmmm... ja, det er kanskje normalt. Hadde det ikke vært for at jeg syns hun har hatt litt høy temp når hun har vært frisk så hadde jeg kanskje ikke tenkt på det...

Men, det er kanskje normalt å ha opp mot 37,8 i temp for barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...