ana baroma Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Kontrastene er store fra da vi var rundt og kikka på julegaver, og legoeskene ble dyrere og dyrere på ønskelista - til i dag da vi var på en brukthandel og poden ble megasuperglad da han fikk tre meter glitter i forskjellige farger. Det kostet den nette sum av 1 krone!! Vi kan trygt si at rommet allerede er stilfullt pyntet til julen kommer:)
Northernlights Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Hehe, det skal jammen ikke mye til for å glede barn =) Vi var også på brukthandel i dag, og mannen min fant en bil til 2 dollar, som falt i smak. Nå er det vel 14 kroner, men likevel...den var helt ny i pakken, så det var et godt kjøp.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Nei skal ikke alltid mye til for å glede barn. Er mange ganger vi voksne som skrur opp forventninger..
Gjest Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Hehe, ja. Stesønnen min fikk åpne 1. pakke i kalenderen i dag i og med at han skal til mor på mandag. Jeg siterer: "Oi så mye!" hehe.....jeg har nok lagt litt mye i det :-P Etter jul skal jeg kjøpe små nisser til halv pris som han skal få i kalenderen til neste jul. Så kan han lage seg en nisseby :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå