Gå til innhold

Jeg har også vondt i halsen :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

EldsteMann var hjemme i går og torsdag med halsbetennelse.

I klassen hans var 9 av 20 barn borte, bla to med halsbetennelse.

Nå sitter jeg her da, med vondt i halsen, rar i kropp og armer mens jeg krysser fingre for at det vil gå over i løpet av natten. Det vil gjøre det, ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da Trollmor...

Nå håper jeg kroppen bare drev med lurerier og halsvondten har forsvunnet som dogg for solen.

Det er kjedelig å være syk :S

God bedringsklem til deg

og jeg håper at eldstemann er i full fres igjen

Skrevet

Jeg håper du er frisk igjen nå selv om det kanskje er mest sannsynlig at du ikke er det...

Håper du er frisk nok til å nyte at du må være hjemme og skru ned tempoet hvis du er syk. Så underlig det enn må høres, så er jeg glad eldstegutten din hadde en bakteriell infeksjon og at han kan behandles for den! God bedring til hele trollgjengen.

Skrevet

Omtrent hele søndagen ble tilbragt i sengen. Trollfar måtte avgårde 16.40 og da lå jeg bare på sofaen og tillot tv for trollungene. De var veldig greie og tok omtrent hele kveldsstellet selv, men noen lesing ble det ikke.

I dag kom jeg meg såpass opp at jeg fikk en legetime, men huff og huff så slitsomt det var å bare sitte der å vente på tur. Streptokokkinfeksjon på meg og, og jammen var det deilig å ta en drosje hjem, hive inn litt smertestillende og penicillin før de neste timene ble tilbragt i senga!

Merker allerede at formen er sååå mye bedre, så da er det vel håp for julestjerne og julegardiner på kjøkkenet før uka er over :o)

Skrevet

uff god bedring!!!!!!!

her har vi samlet på omgansvennbakterier og host og snørr og bronkitter og allskens syker både ut og inn av kroppen... men i dag har julestjerna kommet seg i vinduet, og jeg har rukket kalender til alle og enhver :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...