Tingeling med 2 troll Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Hvorfor går ikke episoden 12 i kveld.. Jeg som hadde gledet meg til å se den i kveld... Snufs.. Noen som veit når den går på tv..
*sola ღ Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Ble sagt på nrk før i kveld at det ble sendt neste lørdag grunnet mgp jr.
*mammatil3* Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Å fillern,jeg som la frøkna på seks år.Sånn at jeg skulle kose meg foran TV.Da får vi se om det er noe annet spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå