Goodbye Kitty Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Har skrevet et par innlegg her de siste dagene etter jeg var hos gyn og han sa jeg hadde tykkere slimhinne som var tegn på grav. men også på tr. Har vanligvis syklus på 30 dager. 34 dager nå, og ingen tr. Men verker og verker i magen, og får innimellom plutselig veldig stikking/verking. hatt det i snart 2 uker. Negative tester. Har gått på enkel pergo denne mnd. ikke fått lengre syklus av dette tidl. Har så ubehag at jeg har tatt smertestillende,men hjelper ikke så mye.. Lurer på hva dette er..
ifie Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg har også hatt fryktelig mye vondt og verk denne uka! I magen, korsryggen og nedover beina... I begynnelse av graviditeten med gutten min, hadde jeg ganske mye "mensmurringer/-verk", så jeg vet at det er et helt vanlig graviditetssymptom. Jeg har likevel hatt så mye mer nå enn da, så jeg tør nesten ikke håpe på at jeg er gravid... Håper det bare tar litt tid før du får positiv test, da! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå