Gå til innhold

urolig foster?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er nå i uke 19,og har kjent spark regelmessig i to uker nå. Sparker som regel litt, også opphold på noen timer.Men de siste par timene har det vært spark nesten hele tiden. Kan dette tyde på at fosteret er urolig og at det er noe som plager henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

æ har d på akkurat samme måte.. tru itj d e nå å værra uroli for d e bare at hu vil gi dæ beskje om at hu e der å sånt.. æ e no i uke 31+2 å alt ha vorre fint på kontrolla å d heile vein så e bare ei aktiv frøken:O)

kan trøst dæ me at d bli itj roliar:P

vi får bare håp dm itj e like aktiv når dm kjæm ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...