Thea841 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Hei. Er nå i uke 19,og har kjent spark regelmessig i to uker nå. Sparker som regel litt, også opphold på noen timer.Men de siste par timene har det vært spark nesten hele tiden. Kan dette tyde på at fosteret er urolig og at det er noe som plager henne?
mammavetla Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 heisann:) æ har d på akkurat samme måte.. tru itj d e nå å værra uroli for d e bare at hu vil gi dæ beskje om at hu e der å sånt.. æ e no i uke 31+2 å alt ha vorre fint på kontrolla å d heile vein så e bare ei aktiv frøken:O) kan trøst dæ me at d bli itj roliar:P vi får bare håp dm itj e like aktiv når dm kjæm ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå