ifie Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Var så teit å ta en test i dag, men den var jo så klart negativ. Venter ikke mensen før tidligst mandag... Siden jeg ikke har flere tester liggende "å slenge", kommer jeg heller ikke til å teste hver dag. Så i steden for å bruke masse penger på negative tester (som kunne vært positive) - når vil testen helt sikkert vise riktig?
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Det er vel fra dagen du forventer mens.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 nja, det spørs hvis du har regelmessig menstruasjon og/eller sein hcg stigning. da jeg var gravid testet jeg neg over en uke etter IKM, testet ikke positivt før jeg var 6+3!!!
ifie Skrevet 29. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2008 Jeg har nok litt sein hcg-stigning, for da jeg var gravid med gutten vår testet jeg ikke positivt før et par uker etter ikm - men jeg prøvde ikke å bli gravid heller, så om jeg hadde vært utålmodig hadde jeg nok testet (og kanskje fått positivt) tidligere. Jeg testet selvsagt et par dager etter ikm også. Jeg får vel bare satse på at det testen viser om en ukes tid er det riktige. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå