juIesklia Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Stort sett går jobben ut på påkledning, avkledning og hente ting til meg. Noen som er interessert? Den varer til slutten av januar.
juIesklia Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 Være sammen med meg hver dag!
Antinissen Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 ..og du er bare smilende og blid..?
juIesklia Skrevet 29. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2008 Når jeg får det som jeg vil så. Litt klaging og mas må du tåle! Men jeg hviler mye Jeg må også kjøres hit og dit.
Antinissen Skrevet 29. november 2008 #7 Skrevet 29. november 2008 Da må jeg nok dele på stillingen med noen, for jeg har ikke lappen..
juIesklia Skrevet 29. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2008 Da spørs det om det må bli en sjåfør i tillegg. Eller vi kan ha kjøretimer underveis!
Antinissen Skrevet 29. november 2008 #9 Skrevet 29. november 2008 Ja, det var en god ide! Den er jeg helt med på!
juIesklia Skrevet 29. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2008 Det blir koselig fram til fødselen ja, hehe.
Gjest Skrevet 29. november 2008 #11 Skrevet 29. november 2008 Hva er lønna da? Og hvor? (Er det av typen "i himmelen" er jeg ikke interessert.)
juIesklia Skrevet 29. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. november 2008 Lønna er å være sammen med meg (og det er jo himmelen). Ellers er det koselig her jeg bor, men litt "ødemarken".
Gjest Skrevet 29. november 2008 #13 Skrevet 29. november 2008 Klart at jeg vil det, bare jeg får sove med bikkja, og jeg skal aldri si TI STILL til den heller.
juIesklia Skrevet 29. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. november 2008 Den bjeffer aldri Men ups, jeg glemte å si at jobben også innbærer snuing om natta, fra den ene til den andre sida.
danieI Skrevet 29. november 2008 #15 Skrevet 29. november 2008 du må ikke spise så mye marsipan at det blir vanskelig å snu seg i senga??
Gjest Skrevet 29. november 2008 #16 Skrevet 29. november 2008 Jeg har lang fartstid i eldreomsorgen, dette er peanøtter.
Gjest Skrevet 29. november 2008 #18 Skrevet 29. november 2008 Ikke egentlig. Ikke når summen uansett er ubevegelig, tung, vondt overalt men må snus.
juIesklia Skrevet 29. november 2008 Forfatter #19 Skrevet 29. november 2008 Hvis det er jeg som blir omtalt som feit nå, så hyler jeg! Litt sår siden en kelner lurte på om det var en eller to der inne sist uke.
danieI Skrevet 29. november 2008 #20 Skrevet 29. november 2008 altså.....ok, jeg gidder ikke å bortforklare :-D men .....innestemme????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå