Gå til innhold

Jobbutlysning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stort sett går jobben ut på påkledning, avkledning og hente ting til meg.

 

Noen som er interessert? Den varer til slutten av januar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg får det som jeg vil så. Litt klaging og mas må du tåle! Men jeg hviler mye ;) Jeg må også kjøres hit og dit.

Skrevet

Da må jeg nok dele på stillingen med noen, for jeg har ikke lappen..

Skrevet

Da spørs det om det må bli en sjåfør i tillegg. Eller vi kan ha kjøretimer underveis!

Skrevet

Ja, det var en god ide! Den er jeg helt med på!

Skrevet

Det blir koselig fram til fødselen ja, hehe.

Skrevet

Hva er lønna da? Og hvor? (Er det av typen "i himmelen" er jeg ikke interessert.)

Skrevet

Lønna er å være sammen med meg (og det er jo himmelen). Ellers er det koselig her jeg bor, men litt "ødemarken".

Skrevet

Klart at jeg vil det, bare jeg får sove med bikkja, og jeg skal aldri si TI STILL til den heller.

Skrevet

Den bjeffer aldri :)

Men ups, jeg glemte å si at jobben også innbærer snuing om natta, fra den ene til den andre sida.

Skrevet

du må ikke spise så mye marsipan at det blir vanskelig å snu seg i senga??

Skrevet

Ikke egentlig. Ikke når summen uansett er ubevegelig, tung, vondt overalt men må snus.

Skrevet

Hvis det er jeg som blir omtalt som feit nå, så hyler jeg! Litt sår siden en kelner lurte på om det var en eller to der inne sist uke.

Skrevet

altså.....ok, jeg gidder ikke å bortforklare :-D

 

men .....innestemme????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...