Omr Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 I år er jeg litt sent ute.... og holder på å gå meg vill i jungelen av bildekort. Er det noen som har link til sider med flotte julekort? Gjerne med anledning til å skrive inn navn:) På forhånd: Tusen takk:)
Maud Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg har nettopp bestilt på kortshop.no. Bestilte der i fjor også og var veldig fornøyd. Skulle gjerne laget dem selv, men rekker det ikke...
tri smi kinisiri Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Denne siden er FLOTT: optimalprint.no. Maaange ulike kort og du kan skrive det du vil/hvor mye du vil både på forsiden og inni/bak kortet! Har bestilt derfra før og har vært veldig fornøyd. Venter på julekortene derfra nå.. Det beste er at du kan sette på mange bilder på et kort!!!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Jeg har også bestilt fra Optimalprint. Bestilte 40 kort, men fikk 52 stk. Betalte bare 262 kr og det var med konvolutter.
2nj♥ Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Vi kjøpte fra kortshop.no ifjor og de var veldig fine. Fikk også mye skryt fra folk vi sendte dem til. I år prøver vi sponland.no. Har ikke fått de enda da, så vet ikke hvordan de er, men så fin ut på visningen vi fikk på mail.
Mrs. Kaizer Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 www.sponland.no Bestilte der i fjor og ble veldig fornøyd. Jeg er alltid sent ute med julekorta, men det ordner seg alltid. Har ikke tatt julekortbilde ennå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå