*Andreapus* Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Og er du fornøyd? Hatt den lenge? Har lyst på ny, da min begynner og skrante veldig. Trenger noen tips..
It's all about me Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Har Nokia N73 og mitt råd er: styr unna. Håper den går helt i stykker snart så jeg kan saffe meg en SE C902.
Sjokoladekaka Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 No har eg Sony Ericson W890i. Veldig fornøgd. Einaste er at det ikkje er like enkelt å få i gang kameraet, slik det var på min gamle Sony Ericson. Men godt kamera, likevel. Har alltid hatt Sony Ericson, og syns det er gode telefonar. MÅ berre kommentere; det heiter ikkje "Hvordan mobil", det heiter "Hvilken mobil";) Klarte ikkje la vere:)
*Andreapus* Skrevet 29. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2008 Haha, men det er litt bedre enn "Hva mobil"..
* 5 om dagen * Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 kjøpte min i juni 07,da den kom ut ny da, jeg har en SE s500i, og er kjemefornøyd...er en slidetlf, og kamera er bra nok for meg..
Harald Ripultfør Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 sony ericsson s500i. Er ganske missfornøyd. Kjøpte den vel for ca et år siden, men den har vel vært 3 mnd tilsammen på service, pga den ikke vil lade, tastaturet sprekker.. De andre jeg har snakket med som har denne telefonen er missfornøyde de og. er egentlig generellt missfornøyd med sony ericsson mobiler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå