Gå til innhold

ti still hund!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så bra

 

må poppe popcorn jeg

 

ztrax tilbake, vøtt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan stå over en sang man bare får på hjernen, men jeg venter på popcornet :)

Skrevet

Mmmmm...popcorn. Visste det var noe jeg glemte å kjøpe i dag. Filler'n.

Skrevet

Vi har overlegent den beste sangen!!!

Skrevet

Jeg må legge til at hunden har et ganske fint navn ;)

Skrevet

Hva for ei gneldrebikkje snakker dere om? Jeg bor så urbant at jeg ikke har sett en hund på årevis.

Skrevet

oro jeska beana, eller noe sånt

 

i flg quinnen min så har jeg en greie for samer,og de var helt klart best, eller originale eller noe

 

2 stk 5-åringer tok helt av, det er popcorn overalt og lillehøy har besvimt på puta si :-)

 

en bra lørda

Skrevet

Faen. Jeg visste det var en grunn for at jeg egentlig skulle se mgpj i kveld. Men siden jeg ikke kom på hvorfor, så skippet jeg det..

 

Men sangen er vel googlebar..:-/

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...