danieI Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 det er så bra må poppe popcorn jeg ztrax tilbake, vøtt!
juIesklia Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Kan stå over en sang man bare får på hjernen, men jeg venter på popcornet
TrustNoOne (but Me) Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Mmmmm...popcorn. Visste det var noe jeg glemte å kjøpe i dag. Filler'n.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Vi har overlegent den beste sangen!!!
Gjest Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Hæ igjen. Det må dreie seg om populærkultur.
juIesklia Skrevet 29. november 2008 #7 Skrevet 29. november 2008 Jeg må legge til at hunden har et ganske fint navn
Gjest Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Hva for ei gneldrebikkje snakker dere om? Jeg bor så urbant at jeg ikke har sett en hund på årevis.
danieI Skrevet 29. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2008 oro jeska beana, eller noe sånt i flg quinnen min så har jeg en greie for samer,og de var helt klart best, eller originale eller noe 2 stk 5-åringer tok helt av, det er popcorn overalt og lillehøy har besvimt på puta si :-) en bra lørda
KaMa Skrevet 29. november 2008 #12 Skrevet 29. november 2008 Faen. Jeg visste det var en grunn for at jeg egentlig skulle se mgpj i kveld. Men siden jeg ikke kom på hvorfor, så skippet jeg det.. Men sangen er vel googlebar..:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå