Gå til innhold

Hvor gammelt er barnet ditt og hvilken julekalender?

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Her er eldste blitt 2år , og hun for julekalender for første gang i år..

Jeg har kjøpt masse småting å pakket inn..har laget en lang snor slik at pakkene henger (høyt!) under vinduet:)

Har kjøpt sjokolade,hårpynt,boblesåper, 1 dvd og annet smått...bruker ikke en formue på julekalender jeg da...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han på 5år får legokalender, mini er for liten til kalender:)

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

22mnd mener du vel da?:):):)

Skrevet

Begge har en kalender fra nille med broderte nisser på og så er det små poser med sløyfer til å ha små sjokolader/ting i.Har i flere år tenkt på å brodere hver deres kalender men det blir jaggu utsatt i år igjen;)

Skrevet

Snella på snart 4 år får pakkekalender med masse småting, og en sjokoladekalender. Vesla på 7 mnd har fått en större leke isteden..Hun er for liten til å skjönne dette med kalender :)

Skrevet

2.5 år og får pakkekalender.

Skrevet

Hun er 2 1/2 år. Kjopte Ole-Brumm adventskalender i dag. Den er det litt forskjellige Ole-Brumm ting i som kakeformer, små boeker osv. Passer bra til lillemor, synes jeg.

Skrevet

3,5 og får pakkekalender. I fjor fikk han Kinderkalender. Vurderer å kjøpe blånissekalenderen også, for jeg har forstått det slik at det blir en pop-up bok når lukene er åpnet?Sånn at vi kan bruke den til neste år også? Tenkte at han og jeg skulle se på blånissene sammen, mens pappaen tar kveldsstellet på lillesøster. Hun er bare 11 mnd og får ingenting.

Skrevet

2,5år og får pakke kalender (har brodert kalenderen sjøl) og en cars sjokoladekalender. Tulla på 11mnd har sjokoladekalender, men får nok hjelp av pappaen til å ete:)

Skrevet

Han er 8, og har en hjemmelaget pakkekalender, også deler han en skrapekalender med pappan.. :)

Skrevet

Minstemann får ikke noe kalender iår.. :)

Skrevet

Han er 2 år og får aktivitetskalender:) Gøy for gutten, besteforeldre som involveres, moren og faren osv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...