jente,jente, ? Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Fikk satt inn hormonspiral for 5 mnd siden, og har siden det blödd en god del.. Noen dager mer enn andre. Så en dag var det plutselig stopp, og jeg har ikke sett tegn på blödninger på litt over en mnd... Er det normalt at det kan bråslutte og mensen kan utebli sånn? Vet jo at man kan miste mensen helt med hormonspiral, men siden jeg har blödd så mye som jeg har gjort, til å gå over til ingenting ble litt brått for meg... Den siste mnd jeg ikke har blödd har det gått utover huden i steden, fått fryktelig uren hud.. Flere som har opplevd dette med spiralen? Kjenner jeg går rundt og er "nervös" og hele tiden fordi jeg er redd for å bli gravid, vet ikke om jeg orker å ha den inne lenger. Vurderer sterkt å gå tilbake til p-pillene som jeg brukte för jeg fikk minstesnuppa som jeg var superfornöyd med...
Sjokoladekaka Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Ja, eg hadde det slik i starten med hormonspiralen. blødde litt nesten heile tida, så gjekk det lenger og lenger mellom kvar gang. No har eg hatt 2 dagar siste året med blodtilblanda utflod. Får ikkje tid til å tenke på bind, for det er over når eg oppdagar "mensen";) Og det med huda er faktisk vanleg problem med spiralen:( Det er minuset.
*TINCO* Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 fikk i juni, og slik som deg så har det nå sluttet opp. jeg går heletiden med gravid-panikken men så tester jeg ikke for det er jo hysteri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå