Trulte76 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 1år gamle jente med et foster i livmora. Altså fosteret skulle ha vært hennes tvillingsøsken. Mye rart som kan skje, men stakkars liten da.. http://fyfaen.com/?p=453
Gjest Sauen - preggers Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Gamlelæreren min hadde en trilling i fingen=) hehe, utviklet seg aldri skikkelig og egget delte seg ikke bra nok, så det ble bare hun og søsteren, og trillingen er en klump hun har på fingen. Så en dokumentar en gang der en dame gikk gravid i 40 år eller noe. Babyen døde rett før termin, men i landsbyen hennes trodde de på "hvilende foster", og hun trodde fosteret skulle bli født igjen når det "våknet". Etter 40 år ble hun sendt på sykehuset med store smerter, de fant babyen i magen og opererte den ut. De sa det var et under at hun fortsatt levde, for man kan visst veldig fort få forgiftninger osv av sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå