Gå til innhold

Har dere målt "midjemålet" deres?


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Er litt nyskjerrig på om andre har målt, hehe. Målte da jeg hadde mindre enn en mnd igjen til termin sist og da var midjemålet 105cm. I går målte jeg igjen (har 83 dager igjen til termin nå, ca 12 uker) og målet var hele 108cm!! *angst* Jeg er vel like bred som høy når termin nærmer seg denne gangen, haha :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 3 dager før deg ! Har ikke målt magemålet før i graviditeten - men er altså 92 cm nå ! Ligger litt over gjennomsnittet på symfyse-målet også - så jeg regner kanskje med jeg er en uke lenger enn hva ordinær ul tilsier ?!?

 

Mener jeg ikke kom over 100 cm sist jeg..hmmm.. kanskje jeg husker veldig feil.. haha! Håper det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er vel en grunn til at midjen ikke blir målt hos legen, men SF :oD SFmålene mine er nemlig helt normale (denne gangen også) så det er vel bare jeg det er noe "galt" med *fnis*. Men magen bare velter ut føles det som - er ganske kort i livet så et sted må den jo forsåvidt gjøre av seg :o)

 

Og om magen din er stor kan du bruke'n til spisebord - så litt nyttig er den jo, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var på 91 cm. Har termin 16 februar ( men regner med de kommer bittelitt før..??!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke målt før nå, men er 110 cm og har 10 uker (76 dager) igjen. Trodde ikke jeg var så stor jeg...Ikke rart en vagger som ei gås da nei.

Lykke til videre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...