Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Om jeg har husket å forberede meg (som i år) så blir de sendt ut i løpet av de to første ukene. Jeg begynner vel å skrive litt i morgen, og så sende ut i løpet av uka som kommer tenker jeg )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 2. uka i des. tenker jeg. 3 stk ble sendt i går (ja, latterlig tidlig...hehe), men det var kun fordi jeg skulle sende med bryllupsinvitasjon til dem, og det kunne helst ikke vente til 2. uka i des
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå