Lillevenn33 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Jeg bare lurer på når dere fikk tilbake mens, og om dere fikk EL mens dere fortsatt blødde? Jeg blør men føler at det begynner å bli litt "slimete", blod med gjennomsiktig slim. Kan det hende at det er EL slim? Trodde at EL kom etter blødningen. Er forresten 2,5 uke siden SA.
♥♥♥ Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Hmm. Vet ikke jeg. Etter 1. SA blødde jeg i ca halvannen uke, og fikk mensen etter 4 uker. Etter 2. SA fikk jeg mensen etter 5 eller 6 uker. Da blødde jeg i underkant av 1 uke, men hadde hatt utskrapning. Lykke til med prøvinga!
flypapir Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg har hatt en sa og en ma (var i uke 8 & 9). Fikk tilbake mens 4 uker etter at jeg mistet begge gangene, men spottet i hytt og pine utenom dette. Ble gravid igjen i 3.pp begge gangene, men blødde da under el, noe jeg aldri gjorde før jeg mistet.
Thessa og Bebbis Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Hei. Blødde i 3 dager (!!) etter utskrapnigen som følge av min MA. Fikk mensen etter 4 uker. Og EL 4 uker etter dette igjen. Syklusen min var helt på jordet. Den er alltid regelmessig. Men ble gravid på første forsøk :-) Ganske ironisk med tanke på at vi brukte 1 år på å bli gravide før det ;-) Lykke til med ny prøving. :-)
Lillevenn33 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 Takk for svar! Blødningene har avtatt betraktelig og dette tror jeg er en begynnende EL-slim. Kanskje EL om en uke? Krysser fingrene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå