Gå til innhold

Dere som har hatt MA eller SA....et lite spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på når dere fikk tilbake mens, og om dere fikk EL mens dere fortsatt blødde? Jeg blør men føler at det begynner å bli litt "slimete", blod med gjennomsiktig slim. Kan det hende at det er EL slim? Trodde at EL kom etter blødningen. Er forresten 2,5 uke siden SA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Vet ikke jeg. Etter 1. SA blødde jeg i ca halvannen uke, og fikk mensen etter 4 uker. Etter 2. SA fikk jeg mensen etter 5 eller 6 uker. Da blødde jeg i underkant av 1 uke, men hadde hatt utskrapning.

Lykke til med prøvinga!

Skrevet

Jeg har hatt en sa og en ma (var i uke 8 & 9). Fikk tilbake mens 4 uker etter at jeg mistet begge gangene, men spottet i hytt og pine utenom dette. Ble gravid igjen i 3.pp begge gangene, men blødde da under el, noe jeg aldri gjorde før jeg mistet.

Skrevet

Hei.

Blødde i 3 dager (!!) etter utskrapnigen som følge av min MA.

Fikk mensen etter 4 uker. Og EL 4 uker etter dette igjen. Syklusen min var helt på jordet. Den er alltid regelmessig. Men ble gravid på første forsøk :-) Ganske ironisk med tanke på at vi brukte 1 år på å bli gravide før det ;-)

Lykke til med ny prøving. :-)

Skrevet

Takk for svar! Blødningene har avtatt betraktelig og dette tror jeg er en begynnende EL-slim. Kanskje EL om en uke? Krysser fingrene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...