Gå til innhold

Hva skal dere ha i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke ha mer enn saueskinn, voksipose og den lille tynne madrassen. Jeg har blitt anbefalt å ikke ha det for mykt for babyen. Det skulle visst ikke være så bra...

Hva skal dere ha i vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ha iallefall lammeskinnspose og den madrassen som er i vogna, kanskje jeg legger i et ekstra lammeskinn dersom det er skikkelig kaldt :) Men er enig med deg, bør nok ikke være for mykt!

Skrevet

Mulig dette er et teit spørsmål, men... voxiposen er jo stor, og passer ikke i kurven i vogna. Tar dere ut den, slik at kun selve "vogna" er igjen!?

Skrevet

Lammeskinn i softbagen og dyne + stormtrekket eller vognteppe.

Skrevet

vill ha lammeskinn i vogna å kjøpte dette, men det blir for trangt oppi bagen:(. så skal ha ha bag og dyne og vognteppe, hun skal ligge på den madrassen som er i bagen. når hun da blir større og bagen skal ut så tar eg lammeskinnet i:)

Skrevet

Jeg skal bare ha den madrassen som hører til vognen med et laken over, pluss min gamle lammeskinn pose, man får ikke bedre pose enn den:)

Skal forresten bruke min gamle vogn til gull gutten! Syns det er litt gøy!

Datteren vår bruker den nye til å sove i ,i bhg!

Skrevet

Har simo kombi. I tillegg til madrassen som er i bagen fra før, kan det hende jeg klipper til et liggeunderlag, for å isolere ekstra. Så skal jeg ha voksipose, og på kalde dager et ullteppe over. Hvis det snør eller blåser,bruker jeg stormtrekket.Har saueskinn også,men det kommer jeg ikke til å bruke når jeg har voksiposen i vogna, både fordi det blir trangt da bagen er ganske smal. Men det er jo heller ikke nødvendig. Bagen er mer enn stor nok det første halvåret hvertfall, men til høsten regner jeg med å ta den ut. Da kan skjermen på den løse bagen festes i fotenden på vogna.

Skrevet

Vi skal ha madrassen såklart, min gamle lammeskinnspose (35 år gammel, men nyrenset ;), og det er det...blir det kaldt har vi et teppe oppi tenker jeg.

Er jo sånn der..lokk..på bagen også (OTH).

Skrevet

Den madrassen som er i vogna og voksi posen! Saueskinn skal jeg ha i senga tenkte jeg!

Skrevet

Jeg har emmaljunga duo og skal bruke voksipose og trekket som hører til vogna. Så har jeg brukt å ha et fleece eller ullpledd oppå madrassen. Lammeskinnet sparer jeg til vi går over til sportsdelen.

Skrevet

madrasssen er jo en selvfølge..

så blir det lammeskinnspose..

storebror har lamme skinn og odenwalder dunpose ;)

Skrevet

Jeg har softbag og skal ha lammeskinn + Odenwalder babynest de første månedene. :)

Skrevet

Jeg skal bare ha Voksiposen, den er av ull og dun, så veldig varm. Mulig jeg legger lammeskinnet under da...

Skrevet

jeg skal ha liggeunderlag under madrassen, for å isolere. så blir det en voksipose oppi. Lammeskinn bruker jeg under når jeg tar ut bagen til neste år. Har en simo kombi.

Skrevet

Tenkte å bare ha madrassen som er i vognen, voksiposen og evt teppe over. Og så det regntrekket/stormtrekket som følger med vognen. Blir det for kaldt, har jeg saueskinn som kan gå oppi også, men det er litt stort, så det ville jeg egentli ha på gulvet så småen kan ligge på

Skrevet

hohoho jeg har planer om å ha en baby der jeg da :P i tillegg til lammeskinnsposen fra jeg var liten og madrassen. liten tynn dyne på toppen også eller et teppe.

Skrevet

Madrassen og dyne når bagen brukes inne.

Madrassen og odenwälderpose når den brukes ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...