Gjest Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 har dere det i en bestemt stil feks bare rødt og sølv o.s.v?hos oss pynter jeg og barna og de f¨år henge på som de vil.Også det de har lagey selvfølgelif.Stilen får vente til barna blir store hehehe
Gjest Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Sorry alle skriveleifene.hehe har en 3 åring som styrer rundt meg
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Gubben setter treet inn, skikkelig i foten og så er det jeg og snuppa som pynter det. Hun har en tendens til å henge alt på en plass, så jeg går over etterpå og sprer pynten litt. Følger som regel en stil, og i år (som i fjor og forfjor) er det gull, sølv og hvitt. Snuppa får egne julekuler i kalenderen den dagen vi pynter treet (lille julaften).
HTC Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Vi har små barn (2 og 5 år). Treet pyntes gjennomført med mørkrødt, gull og små lys av de voksne natt til 24 des. Eldste har eget tre som pyntes med hennes ting den 23 på dagtid. Snart, tipper fom neste år blir vårt hovedtre også pyntet med bhg pynt, hvis hun ønsker det, slik får det være noen år til vi voksne kan overta igjen ;-)
Koala *g07* Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Vi pynter treet hele familie, på lille julaften. Stil og stil, vi har fast julepynt vi dekorerer med. Er ikke et tre med bare rødt og sølv. Men litt forskjellig.
*Andreapus* Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Her pynter vi det alle sammen.. mannen og eldtsemann henter det i skogen (med andre i familien), setter det opp, tar på lysene.. Så henger vi opp pynten.. Er ikke noe spesiel stil.. men jeg elsker sånne gamle julekuler.. Så har en god del av dem, og en del nye og da..
Lilith Skrevet 29. november 2008 #7 Skrevet 29. november 2008 Vi pynter alle sammen. Har lys med forskjellige farger, blå og røde kuler, og ting sønnen vår har laget i barnehagen.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Samboeren og jeg henger på lysene, og så pynter jeg resten. Gutten vår er bare 1,5 år, så vi tar pyntingen etter han er i seng på lillejulaften. Har ikke noe "designer-tre" nei. Synes det er mye finere med et tre som er pyntet med ting som betyr noe. Så her kommer hjemmelaget pynt opp, også pynt som gutten vår forhåpentligvis kommer til å lage etter hvert.
Mrs. Kaizer Skrevet 29. november 2008 #9 Skrevet 29. november 2008 Vi pynter treet hele familien, som regel 22. desember. Synes ikke det er noe fint med "designer tre", så her henger vi på lys og kuler i alt slags farger, engler og nisser om hverandre. Også må vi ha glitter og norske flagg på. Blir så koselig atte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå