Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Folk har fått kreft av passiv røyking. Og det er vel rimlig farlig....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 er det farlig for fosteret? tenker ikke daglig, men en sjelden gang, ?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Ja det er skadelig for fosteret at du utsettes for passiv røyking.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Å herregud, slutt å være så hysteriske da!
birrisj05.02.09 Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Hva er IKKE farlig nå til dags? Jordmødrene skremmer jo vannet av oss, tenk på før i tiden, da de ikke visste så mye om alle farene.. jeg er da frisk og rask, og samme med mammaen min osv. Ingen skade skjedd. Og de har sikkert både mala og vært i kontakt med røyk, spist fenalår og hva mer. Det er jo ikke sånn at det SKJER noe, det bare KAN skje. Og selv om jeg hater røyk selv, så tror jeg ikke at noe skjer i magen min om jeg skulle titte innom et røykfylt rom i 5 min. Snart finner de sikkert ut at det er farlig å spise gulrøtter også..
KaMa Skrevet 29. november 2008 #7 Skrevet 29. november 2008 ..ikke så farlig som å leve.. man kan nemlig dø av det.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Og de vet det kan skje på grunn av at det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå