Gå til innhold

Magevondt!!Redd jeg nå!!! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lej nå...tre siste dagene har jeg slitt med masse luft og skikkelig vondt i magen...ikke noe akutt så jeg vrir meg men bare forferrdelig vondt...d er liksom i hele magen...jeg er bare 12+2 forresten..og jeg lurer på : Er dette normalt? Skal d gjøre vondt på denne måten når man har luft smerter? kjenner meg svært groggy og føler jeg har mye magesyre ..som på en måte bobbler undt neddi dær...og jeg har slitt mye med kvalme og oppkast...har nylig bynt å få i meg mer mat og drikke...kan jeg få ekstreme luftsmerter pga dette? Jeg er så livredd for at kan væree noe galt..men føler ikke d er slike type smerter men...hva vet vel jeg...ha aldri opplevd noe smerter i sammenheng med svangerskap før..hadde en MA tidligere men uten smerter....jeg blør ikke..har ikke blødd en eneste gang i dette svangerskapet...vært på ul to ganger og begge gangene så d perfekt ut...Er d noen som har d likedan...prøvde å ringelegen for en time ang litt av hvert annet også men fikk ikke før om to uker...er d noen som har hatt d likedan og som kan svare meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også luftsmerter innimellom, og dette er helt normalt. At du nettopp har begynt å få i deg mer mat er sannsynligvis grunnen, og i tillegg blir tarmene presset oppover av livmora. Er sikker på at du kan slappe helt av. Når man mister er smertene ganske annerledes.

Skrevet

Ååh takk og lov=)

Skrevet

Jeg er 12+2 i dag, og har veldig vondt i magen i dag også.. Trodde først det var slike mens-murringer, men heller mer mot luftsmerter nå.. Ble beroliget nå da, for jeg har også nettopp begynt å få i meg mat så det er vel derfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...