pusejenta2 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Off disse murringene er verre enn da jeg venter mensen jo. Men som det har vært helt siden EL løper jeg på do å ser om jeg har fått tanta men det er bare masse utflod.. Hva er dette for noe?? Er lei av og prøve også...:(litt over 2,5 år er mye...
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Da er vi to som springer på do heletiden for å se etter tante. er nå 5 dager over IKM men negativ g-test. har testet annenhver dag nesten. har gått med mens mage(oppblåst 3mnd på vei mage) i over en uke med ømme bryst og det hele, men ingen tante kommer. Men mye utflod....Jeg lurer også på hva dette er...
pusejenta2 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 Så fint at jeg har en med meg,hehe.. jeg har gått sånn siden den 13 så begyner å bli litt lei...idag fikk jeg faktisk ømme bryst mest på sidene da.da får jeg vel bare vente med å teste til 1 uke til...testet idag på ettermiddagen ble neg selfølgelig.. har du andre symptomer?
Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Er nå gått inn i min 35 syklusdag.... testet den 32 men det var med ettermiddagsurin og den var negativ.....har siden i sommer hatt 31 da syklus....og nå tør jeg ikke teste, føler meg våtere enn jeg gjør da jeg skal ha mens, litt murringer de 2 siste dager. Siden ikm har jag hatt ømme bryster til og fra (hadde det ved 1 graviditet som tok 4.5 år) og mye halsbrann som jeg også hadde sist. Vet at jeg ved forgie graviditet testet svak på den vanelige cb og først 3-4 dager over ikm knall positiv. På den digitale sto det derimot gravid på ikm dagen og jeg fikk tatt en hcg som viste 74 noe som er lavt menn innenfor normalen. Så her driver jeg hele tiden å flyr på do for å se etter TR. Hadde ikke allverdens med symtomer ved 1 gravididtet ømme bryster som kom og gikk, halsbrann, litt murringer. Tok ett halvt glass rødvin i går og holdt på å brekke meg, slik var det ved 1 mann også....har vært litt kvalm de siste dagene, sånn på kvelden. så vi får se da...tør jeg teste på morgenurinen i morgen?
Gjest Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Jeg hadde utrolige mensmurringer de første 10 ukene (!!!) jeg var gravid med datteren min. Bare gikk og ventet at mensen skulle komme, men den kom aldri;) Masse lykke til hi!
Gjest Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Forøvrig hadde jeg også veldig utflod da jeg var gravid, satser på at dette er et godt tegn for deg også.
*Hønemor81* Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Jeg var helt skråsikker på at jeg tanta kom denne måneden, fikk kviser et par dager før, ble ekstra hissig, oppblåst i magen og skikkelige mensmurringer i flere dager. Men jeg var faktisk gravid gitt, til min store forundring! Har også flere andre som har sagt at graviditetssymptomer er nesten identisk med den følelsen du får rett før tanta kommer. Det jeg merket spesielt, var at puppene var ømmere enn noen gang. Lykke til med testing!
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 hei spireidagtakk! jeg har noen symptomer, ømme pupper som er blitt en smule større men det blir de bestandig før IKM, men går på do og tisser hele tiden. mussing i korsryggen, trøtt hehe symptom jeger.... også spiser jeg alt jeg kommer over nesten men det kan ha noe med at jeg har sluttet å snuse da.
pusejenta2 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2008 Inatt var jeg skikkelig kvalm,spesialt da jeg lå på ryggen og har en pute undermagen da jeg ligger på magen...Våkner opp 5 vær natt nå og går å tisser.Men det som var så rart er at jeg har det sånn at det stikker eller noe sånt rett under magen og oppå lysken?Det samme tror jeg at jeg hadde da jeg hadde EL.Enda masse utflod.. Åssen går det med dere ?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Fremdeles ingen tante men jeg springer på do i eninga og tror hun er kommet men det er bare utflod.jeg kan ikke ligge på magen lengere får vondt i magen da. Men jeg trur ikke jeg er gravid før det er ingenting som minner meg om da jeg gikk med noen av guttene. utenom puppene og tissingen da hehe.....Vi må vell bare hvere tolmodig og vente å se. jeg har foresten også den stikkingen noen kaller det får festemurring
Gjest Skrevet 30. november 2008 #11 Skrevet 30. november 2008 Hei jenter!!!!! Jeg MÅ spørre dere om noe..... kanskje litt dumt, men tar sjangsen jeg=0) Jeg har gått på pergotime denne mnd her, dobbel kur og jeg tok blodprøver for å se om jeg har hatt EL og jeg hadde hatt en stor og fin EL fikk jeg beskjed om.... Jeg testet da jeg var 15 dager etter EL, med en cb digital og etter en stund så ble den ikke gravid...... Jeg gikk da og ventet på tr, som skulle da komme rundt disse dagene der(tr skal jo komme ca 14 dager etter EL, hvis ikke egget er befruktet) Etter noen dager fikk jeg litt mensen smerter, men det jeg lurer på er når dere sier at dere har murringer mener dere at dere har vondt hele tiden eller bare nå og da???? Jeg bruker ha vondt i 2 dager før tr kommer, men nå så har jeg bare hatt vondt i 2 dager, men kun i 5 min og bare 2-3 ganger pr.dag...... Jeg er 24 dager etter EL nå, men ingen tr har meldt seg og jeg har heller ikke vondt lenger........ Ska teste til torsdag......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå