Gå til innhold

Hvor mange ganger bør egget ha delt seg ved innsett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I går fikk jeg ut 11 egg, men noen var umoden - fikk vite i dag at 4 er befruktet, så da er det enda håp om de lever til mandag. Noen som vet hvor mange ganger de bør ha delt seg innen innsett for å være av GOD kvalitet? Er det andre ting som kan fortelle at de er "gode" gullegg?

Å, dette er svært nervepirrende - jeg skjønner ikke hvordan en holder ut forsøk etter forsøk! Min mann har vært helt oppgitt over meg i dag - jeg er hissig, kortluntet og ikke særlig hyggelig! Nå får jeg prøve å senke skuldrene og ta meg sammen!

Lykke til alle andre svært utholdende jenter!

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg gamle røver :o)

Grattis med vel overstått uttak !

4 egg som er med på showet er bra.

Vi får satse på at det er et gullegg i blandt dem !

I morgen som er dag 2 er det optimale at eggene har delt seg i 4.

På mandag dag 3 er det optimale at de er 8 delte.

Men mange blir gravide på egg som deler seg både senere og fortere,

så jeg tror ikke du skal fokusere på hvor mye de er delt men om legen sier de ser fine ut.

Lykke til min venn,

jeg vet hvordan du har det i dag.

Mannen din får bare behandle deg pent nå *smiler*

Klem fra

Skrevet

Takk for svar, vennen! Du er HELT utrolig som har vært igjennom dette 5 ganger + fryseforsøk!? Jeg er et nervevrak etter ett "halvgått" løp og fatter ikke hvor du får pågangsmotet fra?!?!

Vel, selv om det sikkert ikke høres forlokkende ut sa har jeg som tidligere nevnt ei venninne som klarte det på 8. forsøket - så jeg kan bare så vidt ane hva du og hun har gått i gjennom så langt... og jeg er veldig glad for at du ikke har gitt opp ennå - selv om jeg virkelig håper du får det til før 8. forsøk!!!!

Det må være hektisk å reise fra Trondheim til Haugesund under forsøkene; må du bo der lenge om gangen?

I dag skal jeg legge meg tidlig og jeg håper jeg ikke skal våkne før på mandag... Min mann sier jeg har blitt litt bedre utover ettermiddagen men jeg kjenner selv at jeg ikke er meg selv... skikkelig ut-av-kroppen opplevelse egentlig - selv om det er eggene som faktisk er ute av kroppen :-).

Takk nok en gang, vilsågjerne for at du er den super omteksomme jenta du er! Take care!

Klem fra

Skrevet

Hei igjen gamle røver :o)

Nå er det heldigvis for din del snart mandag,og innsetting.

Så er det bare rugetiden igjen.Håper du har mange koselige gjøremål foran deg,slik at du kan fylle dagene med noe positivt :o)

Desverre begynner jeg meg å nærme meg venninna di når det gjelder forsøk.6 uttak,5 innsettinger og et avbrytt frys...Jaja...om man skulle lykkes er det jo verdt det,og det å ha prøvd er jo viktig for å komme videre det også.Men fyttirakkern så mye lettere de har det de som lager baby hjemme,de er spart for mye bekymring på veien.Mange gode tanker til eggene som godgjør seg i varmeskapet på klinikken.

Tvi tvi ! Klem fra

Skrevet

Takk for dine varme og oppmuntrende ord, Vilsågjerne!

I dag har jeg sovet lenge og er i bedre "form" og humør enn i går :-)! Nå skal jeg lese litt og kose meg frem til middag! Har senket skuldrene og klarer å tenke at jeg får ikke gjort så mye mer enn å ringe og møte opp til rett tid i morgen...

Jeg er helt enig med deg at det å ha prøvd er viktig for å komme videre og slippe å tenke på "hvorfor gjorde jeg ikke det" når alderdommen innhenter oss.

Jeg håper at julen og avslapping hjemme gjør susen for deg og vilsågjernemannen!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...