Gå til innhold

Huff!! Lei meg... Kommer ikke ned i normalvekt igjen :(


LilleBolla :=)

Anbefalte innlegg

Heia..

'Mener ikke å syte... Lille jenta mi er jo verdt alt osv...

MEN....... Jeg har 6kg igjen og de vil lissom ikke rikke seg..

Ikke d at jeg er så tykk, men ingenting av d tidligere tøyet mitt får jeg på meg ennå :(

Har baby mage ennå.. ser på noen av de jeg går i barselgruppe med og de er akkuratt som før, kjøpt seg nytt tøy og skikkelig stråler...

Viktig å føle seg vel synes jeg...

Trener bra, men elsker godsaker.. prøver å skjerpe meg, men er såå svak...

Noen råd???

Sorry syting... Må legge til at Jenta mi er Gull.. Helt perfekt og super snill he he.... Følte jeg måtte skrive noe positivt her også...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Skjønner akkurat hva du mener. De sisste 5-6 kg er ikke lett å gå ned. Jeg har fortsatt de 5 sisste kg fra første mann som nå er 3 1/2 år. Men denne gangen har jeg tatt meg sammen og jeg har gått ned alle kg fra graviditeten + 3 kg til. Jeg er litt overvektig så nå er min sjangse å kunne gå ned om jeg vill ned.

Jeg er å veldig glad i godterier og god mat, men nå måtte jeg bare ta meg sammen.

 

Det sies 9 måneder opp og minst 9 måneder ned og tenkt at gullet dit ikke er mer enn 6-7 mnd gammel. Så kos deg med gullet og prøv å ikke tenk så mye på vekten din. Hvet det ikke er lett. Det tok meg lang tid føre jeg godtokk den nye vekten etter første mann.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

sliter her også, 9 kg igjen!

og de "gamle" klærne mine (spes. buksene) kan jeg bare glemme å bruke. har ikke sjans til å få de igjen..... :-(

krysser fingrene for at der forsvinner litt til de siste mnd.

9 mnd opp, 9 mnd ned.... ;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Har fortsatt 16 kilo igjen til jeg er på normalvekt igjen, men har begynt å gå ned i vekt nå. Tatt av 3,5 kilo på 4 uker så det går sakte, men sikkert nedover. Har meldt meg inn i vektklubben og føler at det hjelper meg. Man må bare gå inn for det og slutte og snope ;-)

Man skal jo heller ikke gå ned alt for fort når man ammer så jeg får ta den store slankekuren når jeg er ferdig med ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefalre GRETE ROEDE på det sterkeste... jeg har gått ned 11 kg nå på 3 mnd.. helt supert.. og jeg spiser jo mye mer mat enn jeg noen gang har gjort før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...