Anette og lille Olliver <3 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 men finner ikke noe opskrifter på det som middag, bare som pålegg.. Kan man spise oksetunge til middag.. Evt noen som har noen gode tips? =) Lett rundt på nettet, finner ingenting.. Spøker for søndagsmiddagen nå.. :/
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 http://www.aperitif.no/index.db2?id=35034
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 Takk du er en engel! =) Så ut som en deilig oppskrift =) Ble det søndagsmiddag i morgen og.., =)
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 bare hyggelig... aner jo ikke om det er noe suksess....
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2008 nei.. er vel bare å prøve seg fram.. =) hørtes veldig spennende ut da.. =) bedre enn oksetunge med waldorfsalat... Ikke så fan av det gitt... =)
harengutt Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Jeg hadde også frika ut hvis jeg skulle spise oksetunge til middag! Bestill en pizza så får dere noe spiselig!
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2008 hehe.. pizza er ikke mat.. joda, men kanskje ikke så fullverdig søndagsmiddag i mine øyne.. Hehe.. Mannfolka vet ikke att de får oksetunge da(har ett par ekstra menn boende hos oss), så det blir spennende å se hvordan de reagerer.. =) Har sagt det er salta skinke jeg.. =) Kanskje slemt det? =)
harengutt Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 Ja det er slemt! Hadde noen lurt i meg noe sånt hadde jeg ikke blitt glad! Men de fleste menn er ikke så nøye på hva de spiser, så du kan sikkert trygt fortelle dem det.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2008 Hehe.. =) er vel egentlig sånn.. Men sambo har en sånn polecy att han ikke vil vite hva ting er, så lenge det smaker bra, vil han ikke vite hva det er.. Han er veldig rar sånn.. Gud forby vi skulle snakke om hvordan man lager pølser, hvis vi spiser det f.eks.. Så vet ikke hvor begeistra han ville blitt hvis han visste det var tunge.. =/ Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå