Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg er nå i uke 14, hadde litt blødning i natt. jeg blir litt bekymret, men har snakka med lege ang småblødning i uke 12, det var helt vanlig. bare det ikke var store blødninger og mensmerter.

burde jeg kontakte lege igjen, eller er jeg unødvendig bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal kreve en ul strax!Alltid ta d særiøst hvis man blør i 2 og 3 trimester..d står d stort sett overalt..vil ikke skremme deg men du ør kreve en ul for å se at ikke noe er skjedd for d er ikke nomalt å blø etter 12 uke.

Skrevet

Eg blødde om natten i uke 13, voknet opp satt meg på do me masse blo i trusa, ble drit nervøs å ringte legen,, det stoppet heldigvis å blø og eg hadde ingen smerter, så d holt mote mitt oppe helt til jeg fikk høre hjertelyden hoss legen:).. Suns at du burde få sjekket det ut hva det kan være, men er nok berre en normal blødning :) men uanz ;)

Skrevet

Hei hei. Jeg opplevde selv litt blødning når jeg må var på do. Ikke hatt noe smerter eller sånt, men var friskt blod blandet i utflod. Jeg er 12+5. Snakket med legevakta nå og de sa at det var vanlig med småblødninger og at noe faktisk har mens mengder regelmessig som gjør at de ikke vet at de er gravide.

MEN om det kom så mye blod at jeg måtte bytte 3 fulle bind med blod på 1 time så skulle jeg kontakte de igjen for da var det noe på gang. Ellers ta det helt med ro og legge med på sofaen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...