Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 ....er nesten umulig, siden det vil endre seg fra forhold til forhold. Noen anser chatting med faste damer som utroskap, mens andre synes kyssing med andre ikke er så farlig. Synes derfor Dr.Phil's definisjon er grei, jeg:0) Den er noe sånn som: "Utroskap er det når den ene parten foretar seg, eller sier ting til en annen, som h*n ikke ville gjort med sin partner tilstede" Synes den er grei, egentlig. For om en gjør ting, som en VET partneren ikke ville like, så er det jo ikke greit... Heier på full åpenhet i et parforhold, tror det fungerer best i lengden.
Gjest Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Er helt enig Har selv meget stor takhøyde på dette området, og har forståelse for at ikke alle ser det som meg. Har vært utsatt for utroskap, og har også vært utro selv (ikke i dette forholdet) - og de fleste nyanser i mellom. Etter min erfaring er utroskap ikke det verste som kan skje i et forhold, så lenge man ønsker å være sammen og har det fint på alle andre plan - OG det ikke er følelser involvert mht. til den tredje personen. Uten at dette betyr at verken jeg eller mannen min stiller helt fritt på det området uten videre Vi har ikke noe "åpent forhold",men jeg tror både jeg og han er klar over at ting kan skje.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Synes det var en bra definisjon jeg =)
Tøysetipp Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Synes det hørtes ut som noe har vært en per def lenge før han fikk sin phd. Det er så forskjellig hva man tolererer og aksepterer. Vet at eksen brukte flørte litt med damene på jobben (hetrodamer).. Hadde aldri gjort det om jeg var tilstede for da hadde jeg nok klappa til ho i bakhodet. Men, helt ok at hun gjorde det når jeg ikke var der. Uskyldig flørt som gir litt krydder i hverdagen. Dessuten så burde Phil leve litt mer etter sine egne definisjoner istedenfor å la det høres så jævla bra ut på papiret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå