Gå til innhold

Nå pynter vi til jul:=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mannen og sønnen min tar jo helt av. De vil ha alt opp og fram med en gang. Så jeg prøver og begrense de litt, men de er jo helt med.

 

Andre som pynter idag?

 

Var så koselig å få opp adventstjerna:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal spise lørdagsgrøten først, så skal jeg henge opp adventsstjernene,og annen adventspynt. Også tror jeg jammen meg at jeg henger opp julegardinene..

Skrevet

Mulig jeg stryker julegardinene til kjøkkenet og henger opp, samt henger stjerna i kjøkkenvinduet.

Kjenner jeg samboern rett blir vi å henge stuegardinene også opp i dag, og setter adventsstakene også i vinduene

Skrevet

Må vente til neste søndag jeg :( Snuppa har bursdag til uka og av erfaring blir det bare tull med julepynt og bursdagspynt, og masse gjester på 3 dager med feiring. Også er det jo greit å få unna bursdag først, for så å konsentrere seg om jul og bare kose oss :)

Skrevet

Ja , nå har jeg snurra lys rundt epletreet i hagen....så koselig å se på når det blir mørkt.......julestjerner er også hengt opp i vinduene. Det snødde 10cm her i dag, så julestemning er det også. Synes denne tiden før jul er den koseligste. Når julaften er over begynner stemningen å avta.....

Skrevet

Np har jeg altså strøket julegardiner i 3,5 timer, og samboern har hengt opp. er ikke helt fornøyd ennå med strykingen, men det gidder jeg ikke gjøre noe med i dag, og kjenner jeg meg selv rett, så blir det ikke gjort noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...