Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Og mannen og sønnen min tar jo helt av. De vil ha alt opp og fram med en gang. Så jeg prøver og begrense de litt, men de er jo helt med. Andre som pynter idag? Var så koselig å få opp adventstjerna:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Vi skal spise lørdagsgrøten først, så skal jeg henge opp adventsstjernene,og annen adventspynt. Også tror jeg jammen meg at jeg henger opp julegardinene..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Mulig jeg stryker julegardinene til kjøkkenet og henger opp, samt henger stjerna i kjøkkenvinduet. Kjenner jeg samboern rett blir vi å henge stuegardinene også opp i dag, og setter adventsstakene også i vinduene
1prinsesse+1i magen Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Må vente til neste søndag jeg Snuppa har bursdag til uka og av erfaring blir det bare tull med julepynt og bursdagspynt, og masse gjester på 3 dager med feiring. Også er det jo greit å få unna bursdag først, for så å konsentrere seg om jul og bare kose oss
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Ja , nå har jeg snurra lys rundt epletreet i hagen....så koselig å se på når det blir mørkt.......julestjerner er også hengt opp i vinduene. Det snødde 10cm her i dag, så julestemning er det også. Synes denne tiden før jul er den koseligste. Når julaften er over begynner stemningen å avta.....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Np har jeg altså strøket julegardiner i 3,5 timer, og samboern har hengt opp. er ikke helt fornøyd ennå med strykingen, men det gidder jeg ikke gjøre noe med i dag, og kjenner jeg meg selv rett, så blir det ikke gjort noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå