babylovve Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Hei! Jeg ramlet på isete vei går, og fikk murringer i magen og rygg. På kvelden så kom det en dråpe friskt blod i utflod, (sorry detalj):-) Til morgenen var det bittelitt brunlig utflod, kunne nesten ikke se det. Er 11+2 på vei og var jo egentlig veldig happy for at den magiske 12 uker snart er realitet. Jeg sier til meg selv at en liten blødning som nesten ikke syns er noe farlig! men jeg har hatt det tøffeste døgnet noensinne og vil så gjerne få en ultralyd, men så er det helg. Skal bestille en til uken. Har dere noe der kan si for å roe meg ned ikveld? Har lyst til å ha en koselig lørdagskveld.... Den lille blødningen, kan det være irritert slimhinne eller noe? Setter stoooor pris på svar fra dere!
maria79ro Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Hei krissy dee, jeg syns at så lenge ikke er pågående blødning, og du har ingen smerter eller ubehag, bør du ta dette helt rolig. Det er nok lurt å ta en UL. jeg ville kanksje også gjort det. Lykke til ! Maria, mulig 6 uker på vei
dinadina Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg ble operert i magen i uke 13 av mitt forrige svangerskap, og fossblødde etter operasjonen. Jeg ble sendt i hui og hast ned på UL fordi til og med legene trodde jeg mistet, men babyen hadde det helt fint. Jeg blødde i hele tre uker, og likevel gikk det bra. Det forteller meg at en frisk baby tåler det utroligste! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå