Gå til innhold

barnevakt ved sykt barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha julebord i kveld hjemme hos oss og jenta skal overnatte hos mine foreldre som bor 10 min unna. Men i natt så kasta hun opp og hadde litt feber. Nå hadde hun 39.1 i temp og jeg ga henne en paracet, men kjenner jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg avlyse alt, eller satse på det går greit å være hos mine foreldre. Hva ville dere ha gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville satset på at det gikk greit, men holdt meg edru og kjørbar, just in case.

Skrevet

Ja, jeg tenker litt det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...