MissAntrop Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Vi skal ha julebord i kveld hjemme hos oss og jenta skal overnatte hos mine foreldre som bor 10 min unna. Men i natt så kasta hun opp og hadde litt feber. Nå hadde hun 39.1 i temp og jeg ga henne en paracet, men kjenner jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg avlyse alt, eller satse på det går greit å være hos mine foreldre. Hva ville dere ha gjort??
mamma`n til nurk Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg ville satset på at det gikk greit, men holdt meg edru og kjørbar, just in case.
MissAntrop Skrevet 29. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2008 Ja, jeg tenker litt det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå