Gjest Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Her feirer vi at det snart er jul, siden det blir hektiske tider på sykehuset når barnet kommer, så feirer vi nå, og jeg skal meske meg i surkål og herlig ribbe senere:P Nam nam nam!!! Gud, det lukter himmelsk i heimen:P Ha en god helg alle sammen:)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Å det høres godt ut! jeg krysser fingre for at jeg klarer å holde min inne til overnytt år! Har termin i 25 januar... Men vi skal nå i desember gå i gang med å lage pepperkake hus.. og sønn min gleder seg masse! Tenkte vi også skulle lage pepperkaker som vi kan henge opp! blir ikke så mye annet vi lager med tanke på min mage osv.. men det å sette oss ned med glanspapir og lage julepynt er alltid morsomt! Kos deg masse med ribbe og pepperkaker! Missunder deg masse
lchristin-nydelig tulle Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 det høres jo himmelsk ut!! det er jo bare jul det. vi spiser fylt kalkun på julaften, er ikke såååå gla i ribbe, men må ha lukta i romjula,hvis ikke er det ikke jul. den lukta er helt magisk! spiser ribbe men det er bare fordi det skal være sånn..hehe kresen sjø
Gjest Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Så koselig folk har det nå i ventetiden! Det er jo så trivlig å lage pepperkakehus, pepperkaker og alt som hører julen til:D Jeg har termin om bare noen dager jeg da, 8 dager igjen, men siden jenta er syk så må vi stålsette oss for uker på sykehuset. Derfor nyter vi det for det fulle mens vi har muligheten:D Hehe, lov å være kresen, skulle gjerne vært litt mer kresen jeg.. for alt går i grisen.. hehe
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Mmm, takk for at du fikk meg til å glede meg til ribbe! :-) Vi er en vennegjeng som skal samles hos et vennepar i kveld å spise julemat, ribbe! Nå gleder jeg meg virkelig! Rett før jeg leste dette innlegget spiste jeg en klump av en ferdig pepperkakedeig, men kanskje jeg heller skulle drysse lit mel på benken, kjevle den ut, stikke ut former, steke dem og så NYTE dem!! I stad satte jeg også opp de 7-armede advents-stakene, så nå er det blitt så koselig her så. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå