Gå til innhold

Hvor tidlig kan enn merke bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv i uke 14 og har et barn fra før.Har i dag kjennt enn del luft bobbler eller noe annet.Husker ikke hvordandet var med førstemann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er selv i uke 14 med 2 mann, og har kjent lignende, som bobler og innimellom som fjørlette berøringer eller følelsen av en sommer fuglvinge. Var i tvil de første 2 gangene, men nå er jeg ikke i tvil :)

Man kjenner det jo ofte tidligere når man har vært gravid før, sies det!!

Skrevet

Jeg har kjent liv siden uke 13, og det er 10 uker siden nå :D

Skrevet

Jeg er andregangs og er 16+2 og har ikke kjent noe enda,føler ikke jeg har fått noe mage heller,må si jeg er mer engstelig denne gangen en første selv om jeg var det da også,kunne ikke tro at det endelig var min tur og at alt skulle gå bra.

Lurer jo på om jeg kan ha kjent noe men er veldig usikker,vet ikke hvor den ligger kjenner liksom at magen blir hard helt nede ved skambeinet og føler det er en stor ball der,føler det presser litt der nede,innover liksom. Kan dette være kynnere? Er det ikke llitt tidlig? Hadde lite eller ingenting av det sist,men tror det var det jeg hadde,litt av på slutten,fikk det når jeg gikk fort,magen strammet seg,føler det litt anderledes nå men den ligger jo mye lenger nede.

Men når jeg har kjent andre "bevegelser" så er det høyere oppe,men et stykke under navlen,kan den være så langt oppe? syntes det virket så langt oppe,men jeg vet ikke hvor den ligger nå,er bare 22 mnd siden jeg fikk førstemann,men fy så fort man glemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...