Sylteflesk Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Man kan få det når som helst. Faren min er 73 år og har fått epilepsi nå i år. Det finnes mange typer epilepsi, noen er kanskje medfødt også.
Gjest Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Huff.. Min kjære bestefar hadde et voldsomt anfall i dag, er så forferdelig å være vitne til..
CarrieBa Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Noen er født med det. Andre ikke. Jeg er 24 år, og fikk det ikke før jeg var 14-15 år.
flypapir Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Må bare legge til at man ikke "pluttselig" får epilepsi. Epilepsi er et symptom på noe annet, mange eldre får det f.eks etter å ha hatt slag. Får håpe de finner de rette medisinene slik at bestefaren din blir anfallsfri
Fire småtroll Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Det er vel mange forskjellige "skader" på hjernen som gir epileptiske anfall? Noen skader er medfødt, noen kan være påført under fødselen, noen kan oppstå pga sykdom, slag mot hodet osv Har selv et familiemedlem med epilepsi, det er egentlig bare et av symptomene på en syndrom han har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå