Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Prøver og bli gravid og har prøvd 2 mnd nå. Fødte for 15mnd siden men siste 5mnd har mensen vært helt presis som en klokke og gitt meg forvarsel dagen før med litt brunt på papiret. I går var det lite som tydet på mensen skulle komme i dag og ikke har jeg fått den heller. Ømme pupper har jeg også selv om det kan bety like mye at mensen faktisk er like rundt hjørnet. Har så lyst og teste i dag men er jeg litt for utoldmodig nå? Når testet du når du planla svangerskap?
Chris&Alex♂♂ Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 jeg testet den dagen jeg skulle hatt mensen. for dn skal jo slå ut da hvis man er blitt gravid. jeg klarte ikke vente lenger ihvertfall. og det slo ut på meg=) lykke til, og si gjerne i fra hva resultatet ble. nå ble jeg spent.
Supermamm Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Testet på dag 13 etter el, for meg var det 1 dag etter at jeg skulle hatt mens. Da sto det gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå