Gå til innhold

Hallo damer hva skal dere i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger her og er latsabb fordi jeg ikke får lov til så mye fra legen.... og skal holde meg mest mulig i ro!!!

Men i dag så skal jeg kanskje få lov å dra på en hockey kamp igjen! Føler meg så lost uten de kampene!!!

Har fått streng beskjed om at jeg da må sitte fra vi kommer til vi skal dra hjem. og det gjør jeg med glede... Fast legen min er også på disse kampene så jeg er sikra sann sett og det er ambulanse der til en hver tid! Og jeg vil... jeg vil jeg vil jeg vil!!

Legen sier at jeg kan dra så lenge jeg føler meg fin nok for det... dvs ikke smerter i rygg, mage eller underliv, ikke blødninger, og ikke noe nedpress!

I dag når jeg våknet hadde jeg litt vondt i ryggen men det gikk over etter en dusj... ellers føler jeg meg helt fin! Og gubben skal jo være med så jeg får jo ikke hoppet rundt og sann som jeg vansligvis gjør under en hockey kamp!!! (man blir jo helt i en egen verden!!!)

Så nå ligger jeg rett ut på sofaen, masse liv i magen og holder meg rolig til gubben gir tomel opp for at jeg kan dra! krysser fingre, tær og det som er for at jeg kan bli med!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh så gøy!! Regner med at du komemr til å kose deg kjempemye!!

Jeg skal på julebord med jobben. Gleder meg masse til å pynte meg selv om magen er stor å litt i veien :D Jobber sammen med en herlig gjeng så dette kommer til å bli en flott kveld :D

Skrevet

Jeg kommer til å kose meg masse selv om jeg må sitte stille! Er bare noe med det å komme seg ut av leiligheten og se andre mennesker! Hehe

Kos deg masse på julebord, alltid morsomt å kunne pynte seg når man er gravid

Skrevet

For ikke å glemme stemningen når man er på et sånt arrangemet også :D Det er så utrolig godt for humøret :)

Tror det blir et par sentimentale damer og menn på julebordet i dag som må klappe litt på magen, men det skal de få lov til :) Lover å kose meg MASSE :D

Skrevet

Idag skal jeg ikke noe annet enn handle tenker jeg,håper riene kommer tilbake.

Sendte mannen min på jobb i dag tidlig,og jeg er hjemme med en 3 åring med vond hals.

Så det blir en del roligere her idag enn jeg hadde tenkt =)

Skrevet

Det er sant! Nå skal det sies at Sparta som er laget for meg ( særping vet du) hehe Og de ligger på 1 plass av tabellen.. og vi spille mot storhammar... Det blir liv, show og moro! Det er det alltid under enn kamp! Det er intervjuer osv...

Så nå sitter jeg her hjemme og tripper og håper gubben kommer hjem snart... Men det som er så moro er at mini i magen lager masse leven på en slik kamp også! og probleme mitt er at jeg som regel ikke klarer å være rolig! blir alt for engasjert..

Skrevet

er du på overtid, termindato eller litt før tiden :D

Lykke til uansett å håper riene dine kommer tilbake!

Skrevet

hei du mamma til kristoffer :)

lurte bare på om det ikke var du som hadde premature rier eller tar jeg helt feil?? ;)

Hvis det var det så sa legen til meg når jeg hadde det at å sitte var ikke så bra,vet ikke hvorfor men legen sa hvertfall det...ikke for å ta fra deg noe glede altså ;) men det er nok forskjellig fra person til person,jeg hadde jo livmorhals på 15 mm i uke 31 og da måtte jeg bare lligge,får jo ver aktiv nå da,men er i uke 35 i måren.

klem

Gjest Mammamoms *fødeklar*
Skrevet

Halla jenter!

M_amma_til_Kristoffer5år: "Heia Sparta!"

Vi skal til et vennepar i kveld sammen med en del venner å ha et privat julebord! Skal kose oss med deiiilig ribbe! :-)

Jeg har 5 dager igjen til termin, men siden det ikke har skjedd noe, så er vi med! Formen er også fin!

Har vært og shoppa i Moss idag, både på Mosseporten og Rygge Storsenter. Måtte jo prøve den nye E6-gjennom Eidet-tunnelen, hehe!

Skrevet

Jo det var meg! Men når jeg ble skrevet ut av sykehuset så sa legen at jeg ikke skulle gå i trapper, ikke trene, ikke sex. Men jeg fikk lov til å gå på skolen så lenge jeg tar det med ro! Satt veldig pent og veldig rolig (bortsett fra litt roping innimellom) og magen var helt fin! Mini i magen sparket og hoppet rundt. (krysser fingre for en fremtidig sparta spiller :-P )

Nå er jeg tilbake på sofaen, nå skal vi kose oss med mat og tv... Bare slappe av resten av kvelden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...