Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Vi har ikke hatt sex på 6 uker. Først var grunnen at gubben ble operert i ryggen og kunne ikke på noen uker. Så kom sv.skapskvalmen min og jeg orket rett og slett ikke på flere uker. Nå er vi begge bedre, men jeg later som jeg er mye kvelm og ikke orker. Sannheten er at jeg rett og slett ikke tørr. Jeg er livredd!!!!!!! Siste sv.skap endte i fødsel i uke 20 og vi mistet vår kjære lille gutt:((( SNUFS!!! Det hele startet med at jeg begynte å styrtblø etter sex en kveld, i uke 14. UL viste ingenting galt og gynokologen mente at slikt skjedde av og til. Blødningen avtok og vi hadde sex igjen etter ca en uke, OG jeg begynte å styrtblø igjen. UL viste fortsatt ikke no galt. Vi fikk sexforbud og jeg blødde litt av og på i to uker frem til vi skulle på kontroll. På kontrollen viste det seg at vannet hadde gått. Det var ikke noe fostervann igjen. Dette hadde jeg ikke merket noe til, så vannet må ha gått sammen med alt blodet som kom innimellom. Og dette endte da altså i fødsel. Jeg er så redd for å ha sex!!!! Jeg hadde aldri tillgitt meg selv om vi hadde sex nå og det ble slik igjen! Jeg skulle selvfølgelig ha snakket med gubben om dette, men det er så vanskelig!!! Hjelp!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Skjønner deg godt jeg. Lykke til denne gangen. Klart du kan snakke med mannen din, han er sikkert like redd som deg. Det finnes mange andre måter å ha sex/kos på så prøv det i stedet.
birrisj05.02.09 Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Forklar det til mannen din, han har helt sikkert forståelse for det. Bedre at han vet om følelsene og tankene dine enn at han går å tror du bare ikke har lyst. Og skjønner veldig godt at du er redd for å miste igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå