Gå til innhold

4 dager på overtid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin på tirsdag, men vandrer rundt her fortsatt, klarer ikke helt bestemme meg om jeg vil at ungen skal komme eller om det er greit å gå å være gravid. Har vel hatt et av de minst problematiske svangerskapene i historien, for alle spør meg om jeg er lei, men er egentlig ikke det. Magen er jo overfylt - men den er ikke så stor, så plages ikke så mye av den, og de bekkenproblemene jeg hadde ordnet seg på den rareste måten - her er greia:

Jeg hadde veldig vondt i venstre rompehalvdel, akkurat som om jeg hadde tryna på isen, men en natt skulle jeg sjekke at ytterdøra var låst, det var tydeligvis noe søl på gulvet for jeg sklei og gikk på rompa så det sang etter - og etter det - ingen smerter i rompa :)

Samboeren tror den lille jenta kommer på onsdag - jeg vet ikke jeg - men går nå her og venter.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg hadde også temrin på tisdag 25.nov. Hadde kraftige og regelmessige rier den kvelden, men det var ikke mer enn 3 kvarter før det gav seg. Irriterende!

Har hatt litt flere sånne tullerier i de siste dagene, men ingenting som utvikler seg.

Så nå har jeg innfunnet meg med at det blir nok et desemberbarn på meg. Og det er faktisk helt ok. Formen er jo kjempebra! Ingen store plager.

Det som er irriterende er folk som ringer for å støtte meg i ventetiden og sier at den kommer nok snart skal du se osv... For da blir jeg jo påminnet at jeg går og venter...

Så den får komme når den kommer denne bebissen. Og jeg er jo litt bedagelig anlagt så vaske huset og tråkke trapper, det gidder jeg ikke. Da får jeg heller vente:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...