Gå til innhold

slimproppen ( litt ekle detaljer;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom litt grønnaktig slim i truseinnlegget nå, kan dette være av slimproppen, det var bare litt, men veldig "seigt"? Hvor mye slim er det som skal komme egentlig? Jordmor rådet til ikke å gå i svømmebassenget når slimproppen gikk, så da er det vel slutt nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var seigt i forhold til utflod du vanligvis har var det nok den. Husker ikke helt hvordan min så ut, men var ikke lekker tror jeg. Mener kanskje det var noen blodstriper i den, men skal ikke banne på det:)

Skrevet

jepp, skikkeli seigt var det, men ikke no blod da.

Skrevet

hmm, lurer også på om min slimpropp gikk i dag. litt seig, blank litt gulaktig.. ikke mye men mer enn vanlig uflod. hvor lang til fra den går til fødselen starer ca?:P

Skrevet

Hei...er her fra 2 trimester. Forrige gang jeg fødte tok det 3 dager fra slimproppen gikk til jeg fikk jenta mi. Men det kan ta lenger tid og kortere tid. Mange kan gå i 14 dager også. Det er veldig forskjellig. Men det er jo en pekepinn på at det kan gå fort så det kan være greit å forberede seg til å dra når som helst. Masse lykke til!! :)

Skrevet

Er det ikke slik at slimproppen kan komme tilbake? Min gikk for en uke siden og jeg er bare 28+4 nå. Ble ille redd for at det du sier stemmer, at jeg brått kan føde når som helst nå? Man bør jo ikke bade når den kar gått, men gjelder det sex også? Noen som vet?

Skrevet

Hei. Tror min også gikk no,har akkurat stått opp og etter toalettbesøk da jeg tørket meg, da var det skikkelig masse gulaktig seigt slim på papiret. Har 17 dager til termin,er det sånn at det kan ta lang tid til fødsel selv om,eller er det vanlig at det skjer noe kjapt etterpå? Noen som har noen tidligerer opplevelser på dette?

Bør man forresten ringe føden,eller er det bare hvis det skjer noe mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...