Gå til innhold

endelig hører jeg til her :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vel alle begynner å snuse på 3 tri litt før man faktisk hører til her, men det er utrolig deilig å vite at nå er det bare 12 uker igjen! Ventetiden er nesten snart over på en måte :D

Noen fler som akkurat har bikket over??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så morro :D tror det er mange februar babyer gitt :) ser det på BIM gruppen jeg driver å treffer. Vi er en gjeng som har termin innen 7 dager fra hverandre :D

Skrevet

Jeg og er nyinnflytter:) 28+1 i dag, med termin 22 februar. Tror tiden vil gå litt fortere fremover nå, med jul og julehandel, så plutselig er desember også ferdig!

Skrevet

Jeg har også akkurat kommet over i 3.tri:) Er 28+3 i dag og har termin 20 februar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...