Axelia Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 kjenner enda ikke livmoren.Er jammen ikke helt sikker på hva jeg skal kjenne etter heller,men magen er ikke forandra på noe vis.. Noen som kan fortelle meg hvordan det kjennes ut ? Føler dere andre dere gravide på dette tidspunktet ? Nå gleder jeg meg til å kjenne liv da jeg ikke føler meg gravid på noen måte.Venter i spenning... men kan nok være noen uker igjen ja Blir glad for mange svar jeg Vet det er mange med termin i slutten av mai, begynnelsen av juni =)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg er 14+4 og kan kjenne den innimellom. Eller, det jeg kjenner best er vel at magemusklene har delt seg. Hvis du ligger deg på rygg kan du putte fingen i navlen og kjenne at magemusklene har delt seg. Litt lenger ned og innimellom denne sprekken kan du kanskje kjenne livmoren. Noen kjenner det bedre når de ligger på magen. Det er ikke noe stress om du ikke kjenner den, i forrige svangerskap tok det lang tid før jeg kjente den noe særlig...
Axelia Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 Takk for svar! Da skal jeg legge meg på rygg og prøve navle trikset ditt ;)Når jeg ligger direkte på magen er jeg "øm", skikkelig øm faktisk.. hm ? Det kan kanskje være livmoren eller ? Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå