Gå til innhold

Hvilke farger pynter dere med til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har et stort sett gått i rødt og gull, men lurer litt på om jeg skal prøve noe nytt,, Svart/hvitt/sølv- jul er ganske tøft det også...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker alle farger jeg :D

På juletreet har jeg lys med farger og glitter i rosa, lilla, rødt, gull, sølv, svart, brunt, grønt osv.

Jeg elsker masse farger he he.

Skrevet

Jeg har sånn rød sofa (mørk rød, husker ikke hva fargen heter), så jeg synes det er stas å pynte resten av stuen og kjøkkenet etter den fargen. Blir så lunt og godt.

Men mange kombinasjoner som er fine å pynte med. Alt som har gull, sølv, rødt eller grønt er jo julefarger. Mamma hadde dilla på lilla noen år så da var all pynt lilla og sølv (ligner jo litt på svart/sølv) det var ganske fint det altså.

Skrevet

off-withe og gull for det meste....og jeg kjøper ikke mere, synes det blir feil. I år skal noen som trenger det få pengene som ville blir brukt på det. Samt at lille gutt skal få pakk inn pakke å legge til Frelses Armeen. Ellers er jo også dette kjærkomment forbaneavdeling på sykehuset og få ark og fargesitfter, leker eller penger de bruker til å kjøpe aktivitetsting de trenger.

Skrevet

vi pynter i hvitt (alle hvitfarger), sølv og grønt.

I dag har jeg og snuppa laget "adventstake": glassbolle med hvite svibler i jord. med grønn mose over jorda. Hvite kubbelys og blankmispelgreiner i mosa samt et par engler i hvitt og gull... syns den ble kjempefin :) til og med mannen syns den så koselig ut og han bryr seg fint lite om husting :)

Skrevet

Nå under advent er det lilla, hvitt og sølv.

Når lillejulaften kommer bytter jeg ut lilla med rødt og grønt.

Skrevet

Gull, sølv og hvitt stort sett (på treet), og så har jeg littegrann lilla i adventstiden (løpere) og rødt i julen. Har jeg for mye rødt så blir hele stua rosa, hehe (gjenskinn i taket selv om det ikke er spes blankt).

Pynten min er ganske klassisk vil jeg si, selv om jeg ikke har norske flagg og flettede kurver på treet likevel.

...og glassengler får jeg tydeligvis aldri nok av, hehe...

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

sølv,hvitt,rødt er vel det som det er mest av....ikke at jeg har så mye julepynt da men tenker på lys,engler og adventstaker da:=)

Skrevet

Rödt, gull og grönt for det meste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...