Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 For den som henger med: Syntes det var lurt det forslaget om å skrive dagbok å lime inn her i en tråd på hver fredag. Hjelper nok å se svart på hvitt hvor mye vi putter i oss i løpet av en uke!! (gruer meg litt til det) Idag er dagen da jeg skal gi meg selv lov til å kjøpe snop. Da blir jo målet og kjøpe liksom slik akkurat passelig, så det ikke blir rester til søndag og mandag og gjerne også tirsdag.. Har tenkt på noen gode trim-råd også som jeg tenkte å prøve ut selv. Merker veldig på meg selv at det er få muskler igjen i kroppen nå hos meg. Blir veldig fort sliten, så disse må også bygges opp igjen sammen med kondisjonen. Små øvelser i det daglige må gjøre godt: 1. når jeg pusser tennene mine morgen og kveld går jeg opp på tærne og ned igjen, mange ganger slik at jeg kjenner det bak i leggene. 2. bruker det nederste trappe trinnet som step hjemme. Kan jo ikke gjøre så masse men kan gå opp og ned av det mange ganger 3. kne bøy på kjøkkenet når en lager mat og rydder 4.armhevinger og situps og andre styrkeøvelser, etter en har vært ute å gått tur eller gjort en del annet fysisk arb som har gjort kroppen god og varm Det var det jeg kom på i farten. Noen andre`?
Gjest Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Har akkurat kommet hjem fra butikken, og ja jeg kjøpte meg godis til ikveld :-/ Venter besøk av en venninne så skal prøve å pushe en del av det på henne, hun spiser nemlig hva hun vil uten å gå opp i vekt Ellers tenkte jeg å bruke skrittelleren min i dagene fremover. Med trilleturer og masse gåing inne regner jeg med at det kan utgjøre litt. Kanskje ikke opp i 10000 skritt daglig som er WHOs anbefaling, men når jeg vet hvor mye jeg går i løpet av en gj.snitts uke kan jeg alltids legge inn litt lengre turer eller noe. Også rokkeringen da, fortsetter med den.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 Ja skritt telleren min må jeg finne fram og blåse støvet av. Trenger nok ny batteri ja tenker jeg. Har du sånn spesiell rokkering som det var snakk om litt her inne for en stund tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå