Gå til innhold

Julebaksten:o) hva baker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor tidlig begynner vi...?

Jeg og snuppa skal bake pepperkaker og hus i dag, kjøpte også nesten inn til ristopper(nam nam) men glemte smør:o(

Utover blir det vell delfiakake (god tradisjon hjemmefra, men fins vell kke noe mer fetende:o(...) Kokosmakroner må til, også er det jo disse sandkakene, eller var det nøttene jeg pleier bake.. hmm..

Også tenkte jeg prøve meg på sirupssnipper i år, mmm husker oldemor sine.. Gleder meg til jul, og alle luktene!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg baker pepperkaker, serinakaker( nam nam) og kokkusmakroner..

Det får holde, er jo 3 av 7 er ikke det godt nokk??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...