nanomor Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Og hvor tidlig begynner vi...? Jeg og snuppa skal bake pepperkaker og hus i dag, kjøpte også nesten inn til ristopper(nam nam) men glemte smør:o( Utover blir det vell delfiakake (god tradisjon hjemmefra, men fins vell kke noe mer fetende:o(...) Kokosmakroner må til, også er det jo disse sandkakene, eller var det nøttene jeg pleier bake.. hmm.. Også tenkte jeg prøve meg på sirupssnipper i år, mmm husker oldemor sine.. Gleder meg til jul, og alle luktene!!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg baker pepperkaker, serinakaker( nam nam) og kokkusmakroner.. Det får holde, er jo 3 av 7 er ikke det godt nokk??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå