Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Noen som har satt inn hormonspiral her, ? hvor mye kostet den,? Var du på etterkontroll og såg at den satt rett? Når kom bivirkningene? Og kva bivirkninga fekk du? Og hvor lenge blødde du?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Satte inn i sommer, den koster 1200 kr + det legen evt gynokologen tar for å sette den inn. Jeg gjorde det hos en gynokolog og betalte 400 for å få satt den inn, da inkl innvendig ultralyd. Var på etterkontroll etter 3 mnd, da sjekket han med ul at den satt rett. Har ikke hatt andre bivirkninger enn at mensen har blitt nesten helt borte, men blødde så og si nesten hele tiden i 1,5 mnd før det plutselig roet seg. Men blødde ikke mye, var nok med truseinnlegg. Er det noe jeg virkelig er glad for, så er det at jeg satte inn h-spiral. Jeg hadde store,lange og vonde blødninger før jeg fikk den inn. Nå har jeg ikke vondt i det hele tatt, og truseinnlegg i 4-5 dager er alt jeg trenger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå